فرستادهفرستاده، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

فرستاده ای از آسمان بی کران رحمت

تحمید فاطمه ام

1395/10/19 7:40
نویسنده : میزبان
290 بازدید
اشتراک گذاری

فاطمه جان

حالا که 18 ماه از عمر مبارکت سپزی شده، 

بیش ار هر وقت دیگری دوست داشتنی هستی؛

جدای از شیرینی کودکانه ات، 

جدای از خنده ها و گریه ها، حرف های نصفه و نیمه، رفتارها و خلقیات و خلاقیت هایت، 

 

از این که فاطمه دارم

از این که پیش از تو چیزهایی که بود این ها نبود، 

خوش حالم

من

از کنار تو خندیدن، بازی کردن،‌ تجربه کردن، دیدن دوباره و دوباره عالم،‌ احساس کردن خدا در همه چیز...

خوب م.

و دیگر برای برگشتن به گذشته هیچ شوقی ندارم!

من مایل به آینده ام

در ظرف اکنون.

و این زخداد با شکوه برای من،‌

به برکت وجود مبارک تو بوده و هست

فاطمه جان...

تو را هنوز برای ابدیت می خواهم

تو را هنوز برای خدا می خواهم

تو را هنوز برای دیگرگونی لحظه به لحظه می خواهم. که هر آن تو را باشکوهتر کند..

چقدر تو را دوست دارم...

تو را که فاطمه ای!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ملیجه
7 بهمن 95 1:56
ای جان دلم به این مادر و قلمش.. فاطمه ات را قربان..زهرایی شود ان شاءالله