فرستادهفرستاده، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه سن داره

فرستاده ای از آسمان بی کران رحمت

بدون عنوان

1393/9/3 9:10
نویسنده : میزبان
141 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی!

من اینجا هستم!

بله دقیقا همینجا... 

همین جا که زمین داره آسمون داره. خورشید و ماه و ستاره و... همه چی داره!

من پاهام دقیقا همین جاس

و سر در آسمان بلند کردم.

یک روز می آم پایین پایین

پیش همه آدم ها

و قدم به قدم 

شروع می کنم به بالا اومدن

دوباره پیش خدا.

من دقیقا همین جام. جایی بین زمین و آسمون.

که آروم آروم خدا داره آماده ام می کنه برای افتادن توی دنیا!

البته ازش می خوام و البته همه کسایی که منو می شناسن از خدا می می خوان که من زود و تند و سریع برگردم پیش خدا.

نباید یادم بره که هیچ وقت هیچ وقت هیچ وقت هیچ وقت هیچ وقت، جای من دنیا نیست. بلکه جای من بغل خود خود خود خداست.

همین

پس یادتون نره! من همین جام. همین جا!

سلام به هستی!!!

پسندها (2)

نظرات (5)

خاهرت
4 آذر 93 16:38
سلام ب هستی...... نعیمه وقتی تو مینویسی حرف ها همه تمام فرصت خواندن بده... یا مریم صدیقه
خاهرت
4 آذر 93 16:39
سلام علیک یوم یلد و یوم یموت و یوم یبعث حیا...
خاهرت
4 آذر 93 16:42
ااخوت سرکلاس ما گفتن از سوره مریم بر میاد ک ذکر حضرت مریم یا رحمن بوده ... زیاد بگو یا رحمن زیاد یا رحمن یارحمن... فقط ب تو گفتم تا اونی که قرار هست بشه خیلی هسسست شه خیلی هست شی یا رحمن
میزبان
پاسخ
هست... وای چقدر قرآن می خواهم....
نسترنی
8 آذر 93 10:04
سلام خیلی برای دیدنش و بغل گرفتنش ثانیه شماری می کنم تا بیاد بهم بگه آله نستلن دوستش داریم چون بنده خداست و ان شاء الله با عضویت در گردان خردادی ها خدمتگزار آقا آقا جان این سرباز کوچکی است که قصد پروراندنش را برای ظهور تو داریم پس خودت تربیتش را برعهده گیر و ما را لایق امانتداری سربازت بدان سلامت بدارش و مایه خیر برکت قرارش بده
میزبان
پاسخ
یعنی عاشق ابراز محبت های تو ام که از ذوق خودم بیشتره آله!!!
محدثه چیتگرها
16 بهمن 93 13:38
سلام نی نی کوچولو نمی دونم چی بگم از شدت ذوق یعنی شما نوه ی من محسوب میشی یا خواهرزاده م؟!
میزبان
پاسخ
سلام مادر بزرگ خاله جون خوبی؟؟ بابا منورمون کردید... ما هم از اومدن شوما ذوق مند شدیم. میشه باز هم بهم سر بزنی؟؟ دلم برات تنگ می شه آخه...