فرستادهفرستاده، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه سن داره

فرستاده ای از آسمان بی کران رحمت

خود نویسی1

1393/9/14 9:42
نویسنده : میزبان
193 بازدید
اشتراک گذاری

از هرکس می پرسم میگه

این روزها طبیعیه. طبیعیه که حوصله نداری، خسته ای، دراز کش و ناتوان و بداخلاق و... ای. این ها همه یعنی تو طبیعی ای!

باز قیافه ام رو کج و کوله می کنم که... یک هو دوباره می گن: طبیعیه!

طبیعیه ولی کاش من فطری عمل کنم.

طبیعیه و خدا کنه من بتونم از نفسم بگذرم.

طبیعیه و خدا کنه صفات بدی که دارم از خودم می بینم به برکت وجود یک ملائکه تازه ای که باهاشون اشنا شدم برن پی کارشون ودیگه سراغم نیان

طبیعه اما خدا کنه خدا این ها را موندگار نکنه. خصوصا روی کودک...

طبیعیه و آدم باید از طبیعتش فراری باشه. 

طبیعیه و من دوست دارم... برگردم به اصل خودم. به همون وقتی که مثل اون تو شکم مادرم بودم و خلقی داشت اتفاق می افتاد. اون موقع که معلوم نبود من چطور آدمی می شم. دوست دارم برگردم به اصل خودم و دوباره همه چیز رو درست کنم. از اول. از اول اول. 

افرایتم ماتمنون.. اانتم تخلوقونه ام نحن الخالقون؟!

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

جغجغه خبرنگار
14 آذر 93 9:57
سلام قلمتون خاص و البته قدری ثقیل می باشد وبسیار کارشناسانه وقرآنی موفق باشی میزبان اللهم عجل لولیک الفرج