فرستادهفرستاده، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

فرستاده ای از آسمان بی کران رحمت

اولین دهه فجر عمر من

1393/11/21 20:10
نویسنده : میزبان
169 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها دهه فجره..

روزهایی که انقلاب ما پیروز شد..

امام آمد و خوش آمد و بعدش خدا به ما لطف کرد و ما تونستیم از باطل دور شیم..

جاء الحق و زهق الباطل...

من دوست دارم جزء اون نی نی هایی باشم که اماممون گفته من امیدم به آنهاست..

برای همن هم قراره بیام به این دنیا که آروم و قرار نداشته باشم تا برسم به ظهور امام زمان..

برسم و قبلش کلی خودمو آماده کنم برای کارهای بزرگ و کوچیکی که باید انجام بدیم...

من اومدم تا کلی کار روی زمین مونده رو انجام بدم...

وای خدایا...

چقدر هیچان زده شدم...

من می تونم کلی کار بکنم. خدایا من رو سالم، سر حال، بدون ضعف، با قوه و استعداد ها و توانهای فراوون به دنیا بیار که کلی کار داریم..................

 

راستی امشب قرار با مامانی بریم از پشت پنجره بلند بلند و محکم بگیم

الله اکبر

الله اکبر

خامنه ای رهبر...

مرگ بر ضد ولایت فقیه...

 

پسندها (1)

نظرات (1)

خواهر
15 اسفند 93 20:41
این نسل از فرزندان ایران اسلامی به دعای امام خامنه ای است که هستند و برکت می گیرند و اوج می گیرند وقتی به دستور ولایی او نسلی پدید بیاید قطعا با نسلهای دیگر تفاوت می کند کم نیست دعای ولایت فقیه!
میزبان
پاسخ