فرستادهفرستاده، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

فرستاده ای از آسمان بی کران رحمت

هدیه خاله فاطمه(صادقی)

1393/12/23 22:13
نویسنده : میزبان
200 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خداوندی که وجود ما بند به وجودش وابسته است 
موجودیتش به موجودیت من وابسته است، از بند نافش از من تغذیه میکند، اکسیژن میگیرد 
کافیست تکان شدیدی بخورم تا او دیگر نباشد 
وابستگیش به من عجیب است طوریکه تمامی حواس های من به او منتقل میشود و تمامی اعمالم براو تاثیر میگذارد 
خودش این را نمیداند 
حتی اتصال به من را و بند ناف را هم نمیبیند 
وقتی به دنیا بیاید این اتصال را کمتر و کمتر حس میکند چون بند ناف را میبرند و از طریق ولایت و سرپرستی من با او ارتباط دارم 



رابطه جنین در شکمم نسبت به من مثل رابطه من با خداست 
چچچچچچچقدر وجود ما به وجود خدا بند است و ما این اتصال را نمیبینیم 
خدایا به من بفهمان که از وجودت سرشارم 
میخواهم تجلی تمام نمای وجودت شوم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مطهره
24 اسفند 93 23:03
وابستگی ای از جنس علق... انشالله توانیم قرایت کنیم وجود تمام هستی را و از حضورش سرشار شویم و بتوانیم جلوه ای از وجودش شویم
گلبرگ
26 اسفند 93 21:12
عجب خاله خوبی داره نی نی ما
مامان مربا و عسل
3 فروردین 94 8:00
خدا رو شاکرم که تجربه ی مادری کردن ولو در این مرحله نصیب دوستانم شده.