فرستادهفرستاده، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

فرستاده ای از آسمان بی کران رحمت

ملموس ترین حال این روزهایم

1394/1/31 23:51
نویسنده : میزبان
127 بازدید
اشتراک گذاری

شب و روز ندارد..

ایستاده و نشسته و خوابیده هم..

نهیبی که گاهی از درونم به من میزند،

مفهوم مشهود و شهید و شهود را بیشتر برایم ملموس می کند.

...

چقدر فضای نهیب فرشته ها خوب است. مثل فرشته های رقیب و عتید در سوره ق.. 

...

گاهی با خودم فکر می کنم که کودک، اصلا کودک نیست! بزرگی است در لباس کودکی. که مرا با فطرت خاک خورده ام مواجه می کند. چیزی شبیه همین نهیب جسمی، برایم رخ می دهد. و حتی این احساس را هم به تاییدی به نهیبی می فهماندم..

---

عالم البته اسباب است.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

گلبرگ
1 اردیبهشت 94 17:08
متن سنگین بود من نفهمیدم!
شریعتمداری
1 اردیبهشت 94 21:37
سلام نعیمه جانم حکمت می چکد! دعاگوی جال خوبت ام ما نمی دونیم چه کمک هایی می تونیم بهت بکنیم، لطفا خودت خبر بده بهم
اسرا(احمد)
6 اردیبهشت 94 12:20
سلام نعیمه باورم نمیشه اینقد زود بزرگ شده پسرمن ک برام دوران بارداری طولانی بود اما شیرین خ منتظرش بودم حالا نگفتی اسم دخملت شیرین ات رو چی انتخابیدی