فرستادهفرستاده، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه سن داره

فرستاده ای از آسمان بی کران رحمت

به مناسبت کربلا رفتن ابوالفرستاده! در آذر 93

1393/9/20 21:17
نویسنده : میزبان
134 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بابا جونم.

من اینجا دارم سینه زنی می کنم.

و کلی با مامانم پیاده روی رفتیم. تا با باهات همراه باشیم. نمی شد که تنهایی بفرستیمت پیاده روی اربعین! اونم اون طوری هول هولی و تند تند. که نشد بوست کنم!

مامان دلش برات تنگ شده. می دونم. اما بین خودمون باشه: همه اش می خواهد نگه نمی تونه!

می دونم که قراره کلی سوغاتی مادی و معنوی برام بیاری.. از دعا و خیرات و صلوات گرفته تا تضمین همه چیز. من جمله غرض همین صفحه: دیدن روی آقا به حق امام حسین.

من اماما رو خیلی نمی شناسم. فقط می دونم که خیلی خیلی خیلی خیلی خوب اند و من رو خیلی خیلی دوست دارند. اون قدر که فقط اونها می دونن من الان تو چه حالی ام یا قراره چه کاره بشم. خدا کنه بچه شیعه خوبی باشم.

بابا جونم. زودی برگرد پیشمون. دلم برات تنگ شده. باشه؟

پسندها (1)

نظرات (3)

بابا
24 آذر 93 21:37
باشه ه ه ه ه ه ه!!!
سحرناز
31 تیر 94 0:28
سلوم! آفرین بر تو موفق و موید باشی
نسترن
31 تیر 94 15:48
سلام عزیزم وب خیلی خوبی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی