فرستادهفرستاده، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

فرستاده ای از آسمان بی کران رحمت

اولین ثبت از خلقیات فاطمه..

1394/4/7 10:32
نویسنده : میزبان
281 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی سرفه میکنم یهو از ترس میپره... ب فاصله مکانی هم ربطی نداره!

وقتی آی و اووی میکنم لباشو غنچه میکنه و با تعجب خیره میشه یه جا

وقتی براش ی چیزی میخونم یا میگم سکوت میکنه و چند ثانیه کاملا دقت میکنه

وقتی من با این موجودی که برام ناشناخته است، مشکلات فلسفی پیدا میکنم بیشترین اتصال و ارتباطی که میتونه رو بروز میده..

.

تو رو خدا کارهای خدا رو میبینید؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مطهره
8 تیر 94 0:30
سلااااااام! به به... چقدر عالی...
رمضان
9 تیر 94 2:00
سلام تبریک مهمان کوچلو خوش آمدی برای اولین بار به خانه ی آقا رمضان مادر مهربان فاطمه جان به شما قدم کوچلو را به این خانه ی پر عطر بوی رمضان آقا تبریک می گوییم انشاء اله رمضانها زنده باشید . تو را به جان تمام مهمانهای رمضان التماس دعا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
خاله صورتی
9 تیر 94 13:46
سلااااااااااااااام مامان نعیمه. مبارک باشه ام فاطمه شدنت. دووووووووست دارم. نی نی شماس دیگه ک بچه اینقدر باحاله