فرستادهفرستاده، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

فرستاده ای از آسمان بی کران رحمت

دنیاها...

1393/11/16 13:01
نویسنده : میزبان
151 بازدید
اشتراک گذاری

آدم تازه می فهمد که وقتی می گویند دنیا به آنی می گذرد و همه اش بساطی است که خدا فراهم کرده تا آدم ها برسند و بشوند آنچه باید بشوند یعنی چه!

 

داشتیم با مادری به لباس هایی که برای من خریدیم نگاه می کردیم. لباس سه ماهگی. شش ماهگی ، و بعدا تر ها...قویمتنظر

بعد یهو مامانی یاد خودش افتاد که چقد بوده و الان چقد شده که منو می تونه قورت داده باشه!زیبا

فک کن آدم میاد تو دل مامانش... بعد میره تو دل دنیا... بعدش ...

همه چیز هم خیلی زود تر از اون چیزی که فکر می کنی می گذره!

مثلا کی فکرشو می کرد که من بتونم تا الان توی دل مامانم باشمniniweblog.com. من الان 23 هفته امه!!! 23 هفته می دونی یعنی چقدر زیاد؟!!!! niniweblog.comیعنی روزهای زیاد. تازه اونم برای کسی مث من. که هیچی از بیرون خبر ندارم و فقط خدا داره منو مرحله به مرحله جلو می آره...niniweblog.com

و فکر می کنم وقتی به دنیا بیام هم خودم هم مامانم همه این روزها رو یادمون بره... سختی هاشو و...

آره مطمئنم... niniweblog.com

 

پسندها (1)

نظرات (0)